FUNDACIÓN DIETA MEDITERRÁNEA


Jan 20
Friday
NOTICIES D´ACTUALITAT
La Dieta Mediterrània redueix a la meitat el risc de la malaltia de Parkinson

Segons científics japonesos, una dieta tipus mediterrània a diari podria reduir a la meitat el risc de la malaltia de Parkinson. L’estudi, realitzat per la Universitat de Tòquio, estudia els hàbits alimentaris de 249 pacients recent diagnosticats amb Parkinson i els compara amb 368 voluntaris sans. (notícia en anglès)

Via: Huffington Post - 19/01/2012

Etiquetes:

Esta entrada también está disponible en: English, Spanish

No Comments »

   Aún nadie se ha animado a escribir un comentario. ¡Escriba uno y deje su opinión!

Escriba un comentario:



FUNDACIÓN DIETA MEDITERRÁNEA            Johann Sebastian Bach, 8 Entlo. 2ª     08021 Barcelona (Spain)     Tel: +34 93 414 31 58     Fax: +34 93 209 94 07     dietamed@fdmed.org