FUNDACIÓN DIETA MEDITERRÁNEA


Jul 15
Friday
DESTACAT, NOTICIES D´ACTUALITAT
Eduard Escrich assegura que l’oli d’oliva ajuda a prevenir el càncer ja que la malaltia avanci més lenta

L’investigador i professor de la Facultat de Medicina de la Universitat de Barcelona (UAB) Eduard Escrich ha assegurat a Santander que l’oli d’oliva ajuda a prevenir el càncer i a que la malaltia avanci més lenta. Així, va explicar que estudis recents han demostrat que frena la proliferació cel·lular i genera canvis en la cèl·lula del tumor que el porten a morir-se, en un procés anomentat apoptosis. (noticia en espanyol)

Via: Santander Ciudad Viva - 2011-07-14

Etiquetes:

Esta entrada también está disponible en: English, Spanish

No Comments »

   Aún nadie se ha animado a escribir un comentario. ¡Escriba uno y deje su opinión!

Escriba un comentario:



FUNDACIÓN DIETA MEDITERRÁNEA            Johann Sebastian Bach, 8 Entlo. 2ª     08021 Barcelona (Spain)     Tel: +34 93 414 31 58     Fax: +34 93 209 94 07     dietamed@fdmed.org