FUNDACIÓN DIETA MEDITERRÁNEA


Aug 29
Monday
DESTACAT, NOTICIES D´ACTUALITAT
Dieta Mediterrània vinculada amb un menor risc de diabetis mellitus tipus 2

Un nou estudi realizat per investigadors de l’Imperial College de Londres suggereix que una Dieta Mediterrània pot ajudar a reduir el risc de diabetis mellitus tipus 2. (noticia en anglès)

Via: Food Consumer - 2011-08-27

Etiquetes:

Esta entrada también está disponible en: English, Spanish

No Comments »

   Aún nadie se ha animado a escribir un comentario. ¡Escriba uno y deje su opinión!

Escriba un comentario:



FUNDACIÓN DIETA MEDITERRÁNEA            Johann Sebastian Bach, 8 Entlo. 2ª     08021 Barcelona (Spain)     Tel: +34 93 414 31 58     Fax: +34 93 209 94 07     dietamed@fdmed.org