Tuesday
ACTUALITATEls països de la conca del Mediterrani s’allunyen de la dieta Mediterrània.
En l’últim nombre de la prestigiosa revesteixi Public Health Nutrition (Volum 12-Setembre 2009) la Fundació Dieta Mediterrània publica un estudi que analitza les tendències mundials en l’adherència a la Dieta Mediterrània durant els últims quaranta anys (del 1961-65 al 2000-03). En l’estudi, que abasta 41 països, s’ha calculat el MAI(Índex d’Adherència a la Dieta Mediterrània) utilitzant les dades de l’Organització de l’Alimentació i l’Agricultura de Nacions Unides (FAO).
Etiquetes:
Entrades relacionades
- Diversos estudis avalen que la dieta mediterrània redueix el risc de tumors
- Expliquen per què l’oli d’oliva verge pot protegir del càncer
- L’oli d’oliva verge evita el càncer de mama
- El 80% de nens obesos perden pes després d’haver canviat d’estil de vida
- La nou ajuda a superar problemes cardiovasculars
Lo más comentado
- Talleres infantiles Dieta Mediterránea: la fruta y la salud, en Canarias (4)
- Participación de la FDM en la jornada sobre la cocina del pescado. (4)
- ¿Que es la Dieta Mediterránea? (3)
- Cerdo asado a las hierbas (2)
- La FDM en el Festival de la Infancia (2)
Recent
- La Dieta Mediterrània entre els nens i joves espanyols de 2 a 24 anys
- La dieta mediterrània tradicional i el càncer
- El risc de donar a llum un nen amb espina bífida es va reduir un 70% en les dones amb una elevada adherència a la Dieta Mediterrània
- La dieta mediterrània per prevenir i controlar la diabetis tipus 2
- Diversos estudis avalen que la dieta mediterrània redueix el risc de tumors









